Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Gott Nytt År!!!

Av Carola - 31 december 2010 00:23

                      Familjen Wetterholm vill önska er alla ett

                                        GOTT NYTT ÅR!!!

                                                2011

 

  

Jag gör det med en helt galet dålig bild på alla barnen utom Jordan som satt i vagnen intill, när vi var på Ikea:)

Så här kul tycker de det är där.....  


Men de gillar soffan, och tycker att vi ska köpa den, för " -Vi får plats alla här, mamma!!"

Jo förvisso, men det vete tusan om soffan får plats hemma hos oss.....!


Nu är det snart slut på 2010!

Ett år som varit mestadels positivt, inget jag ångrat att jag gjort eller inte gjort:)


Om 2011 blir lika trevligt och positivt så är jag mer än nöjd.



Årets sista dagar har jag tillbringat på shoppingturer, först med Patricia igår och så med Corrinda idag.

Idag tyckte jag att jag hade handlat så mkt, men det enda jag egentligen kom hem med var en almanacka....?  Konstigt :)

Vi har färgat håret, Corrinda och jag, blev tjusigt:)

Kolla HÄR för bildbevis....:)


Jag har tvättat min jultunika, tänkte ha den i morgon, gillar den så det får bli en repris på nyår;) de vi ska till har inte sett den   , och så bytte jag ut ett trasigt halsband igår mot ett nytt. Ny modell för det var andra gången jag bytte, båda gångerna har det bara gått av...Jäkla skit:)

Det jag ursprungligen hade var såå fint, strassblommor, men det jag bytte till är helt ok det med, även det i strass så det ska glittras på nyår:)

Hittade matchande strassörhängen åxå...mer glitter åt folket!


PÅ tal om glitter så köpte jag glitter eyeliner i London...ska se om jag kan få till det, när jag provade tidigare idag blev det väldigt ...eh...kladdigt ;)

Jag är inget sminkproffs direkt....hihi


Men ja, det är sovdags för länge sen, Patricias kompisar verkar vara på väg hem nu, så jag ska väl krypa ner mellan lakanen jag med.


När vi hörs igen så är det nytt år, nya möjligheter, nya tag   !!


Jag vill tacka er som läser och kommenterar så troget, ni är guld värda, jag tycker det är så kul!!!

Hoppas ni hänger med över i nästa år, jag tror det kommer kunna bli ett spännande 2011:)

  


Återigen:

Gott nytt år!!!!


Natti natti:)

 
 
Ingen bild

Sandra

31 december 2010 12:05

Gott Nytt År på er med . Är en trogen läsare av din/eran blogg!

 
Ingen bild

antonia

31 december 2010 13:08

Gott nytt år på dig!

 
Ingen bild

Tove Kathrine

31 december 2010 14:01

Hei! Jeg er en norsk fem-barns mamma som nettopp har begynt å lese bloggen din:-) Jeg synes det er en fantastisk flott familie du har!Gleder meg til å følge dere videre i 2011. Kan jeg spørre (fråga) om du tenker få flere barn? Jeg kunne godt tenke meg et barn til, men jeg er litt for gammel nå kanskje... Vel, ønsker dere et riktig godt nytt år! Og takk for at du deler dine historier med oss! Klem fra Tove

Carola

1 januari 2011 22:09

Hej:)
Vad kul att du gillar vad jag skriver:)
Jag vill gärna få fler barn, men vi får väl se hur det går:)

 
Jessica

Jessica

31 december 2010 15:24

Gott nytt år på er hela familjen! Mysig blogg att läsa :)
Kramar till er!

http://yanoz.blogg.se

 
Karin

Karin

31 december 2010 16:04

Hej Carola, jag vill bara säga att jag läser din blogg regelbundet, både här och på det nya stället. Mycket trevligt! Vill passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt!

http://bjorkabloggen.blogg.se

 
Ingen bild

Eva N

31 december 2010 21:11

Jag är en trogen läsare men dålig på att kommentera, kanske ska bli bättre på det nästa år ;-)
Ni blev snygga i håret efter färgen förresten!
Gott Nytt År på er! Ser fram emot att fortsätta följa er även 2011 :-)

 
Emmy Asklöf

Emmy Asklöf

1 januari 2011 00:59

Gott Nytt År! :D <3
Kram

http://emmyasklof.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

1 januari 2011 02:01

Gott Nytt År :)

 
Ingen bild

Louise

1 januari 2011 17:19

GOTT NYTT ÅR TILL HELA ERAN HÄRLIGA FAMILJ!! :)

Soffan barnen sitter i...har du nån aning om vad den heter har inte sett den förut vid Ikea och kan inte finna den på Ikeas hemsida.Vi är i behov av en ny soffa/soffor så den skulle kanske vara et alternativ för oss.

 
Ingen bild

A-L

4 januari 2011 11:56

Du och din familj skulle passa alldeles utmärkt att hjälpa tjejen. Prata med henne om det o ring soc i din kommun.

Carola

4 januari 2011 19:35

Fast jag vet inte om det skulle funka, vi har ju inte plats....men kanske:)

 
Emma Bästa Gustafsson

Emma Bästa Gustafsson

5 januari 2011 14:49

Fin blogg :D

http://ttypbadhairday.blogg.se

 
Sara

Sara

5 januari 2011 19:37

Åh vi har lika soffa. fast jag tror vår är mer "ben vit"

Hur som helst. Super skön! Å snygg!
Gillar bloggen förresten! =)

http://antice.blogg.se

Carola

6 januari 2011 00:14

Åh vad roligt! Du gillar den alltså, benvit hade ju varit en bättre färg om vi skulle ha den;) men vi är sååå nöjda med våra Ektorp så vi byter nog inte:)
Tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards