Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Carola - 1 januari 2011 22:10

Hoppas att alla är nöjda och glada över att året 2011 inträtt.

Jag firade självaste tolvslaget med att byta bajsblöja   !


Precis när vi skulle klä på oss och gå ut så hade Jordan passat på att bajsa, haha, jippie.

Perra var påklädd och på väg ut genom dörren så bytet föll på mig, så Jordan och jag firade in det nya året på golvet i våra gästers badrum.


Men det gick ju bra med med   .


Hur som helst vill jag ge Louise lite info som hon efterfrågade:)

Den här soffan är det barnen sitter i på förra bilden:

   

Den heter Älvros, och är en lädersoffa.

Tillhörande fotpall/avslut:

   Billig är den inte, soffan går loss på nästan 15.000 kr och fotpallen på 2495kr......

Men den var skön att sitta i och även om jag inte har lust att investera så mkt pengar i en soffa som katterna sen klöser på och barnen spiller glass eller kräks i, så kanske nån annan har andra tankar :)

Det finns massa varianter av den,  såklart det är ju Ikea:)


Nu ska jag krångla med bilder och se om jag får till dem så jag kan skriva ett längre nyårsinlägg på  Mama bloggen... :)


Alla ni som kommenterar, jag försöker svara er så ofta jag kan, men ibland känns det som det blir mest bara upprepningar , men jag läser alla och blir så glad över varenda en!


God fortsättning på er nu:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards