Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Facebook.....näää

Av Carola - 7 februari 2011 00:08

Jag begriper inte varför det inte funkar på Facebook!?

Jag fattar inte!   Är jag inloggad på min vanliga sida så kan jag söka reda på Familjen annorlunda carola wetterholm, och de som är vänner med mig där verkar kunna se och lägga till mig, medan övriga, som ni, inte ser den????


Jag hAR krånglat med alla inställningar, det ska vara rätt, men nix.

Nu tar jag till strutsens knep, och gömmer huvudet i sanden ett tag, kanske fixar det sig själv  


Om nån sitter inne med kunskap om hur man lyckas, var inte blyg utan hojta till!!!


Jag behöver hjälp:)

 
 
Ingen bild

Carina

7 februari 2011 07:32

Kommer in på sidan men den är helt tom

 
Ingen bild

Anna J / Ansan

7 februari 2011 08:42

Jag kommer till en sida på fb där det enda man ser är vilka som klickat i att de gillar sidan. Ingen annan info finns, inga bilder eller så.

Jag är ju vän med dig på fb (inte den officiella sidan utan med ditt privata jag så att säga), men jag kan ändå inte se något.

 
Neta

Neta

7 februari 2011 13:11

Fejjan har levt sitt eget liv hela helgen så avvakta nån dag kanske det funkar sen

http://netaave.blogg.se

 
Charlotte

Charlotte

8 februari 2011 13:37

Hej !
Jag hittar inte din mailadress, därför postar jag här.
Vill bara tipsa dig om att jag startat webbutiken Greatestmom.
När jag själv väntade barn insåg jag att det är nästan omöjligt att hitta mammakläder i stora storlekar. Men nu finns det, och jag vet att många tjejer vill hitta till oss. Så om du vill skriva om detta eller hitta former för samarbeten/annonsering, ta gärna kontakt med mig!
Hälsningar Charlotte
www.greatestmom.se

http://www.greatestmom.se

 
Christy

Christy

10 februari 2011 20:02

Härliga bilder :)

http://christys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards