Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Tävla!!

Av Carola - 4 juni 2011 23:28

Vi kör väl en tävling då, hoppas ni är intresserade    !!



Jag har fått prova Liberos nya blöjor till Jordan, och ... jag är faktiskt hur nöjd som helst!  De är tunna, jättetunna, och av erfarenhet så tycker jag inte att tunna blöjor håller tätt , speciellt inte på natten, och definitivt inte när man har en unge som dricker sjukt mkt välling varje natt...

Men....helt ärligt nu, inget jäkla smörande bara för att .... De här blöjorna är skitbra!  Håller tätt, och klarar faktiskt av en laddning bajs fast de suttit på hela natten och är bra så blöta!    

Imponerad!  Passformen är dessutom jättebra, de sitter på, så jag slipper börja varje morgon med att sanera unge och säng från både det ena och det andra..  


Ni kan nu vinna det här:

  Blöjorna, lotion , olja och nån kräm...och så ett paket våtservetter som är litet och behändigt. Flaskorna ligger i en liten necessär, som jag sen brukar ha i skötväskan, den är ju genomskinlig så man ser bra vad som är i   .



För att tävla, så skriv en kommentar här bara, och sen får ni ju gärna länka hit såklart!  http://wetterholm.bloggplatsen.se/


Jag avslutar tävlingen om en vecka, lördag 11 juni kl: 24.00


Tävla på nu!!!!!!    

 
 
Michaela

Michaela

5 juni 2011 00:11

Jag är gärna med och tävlar! Letar blöjor med bra passform och som INTE läcker nattetid till Walther!

http://familjenlejonberghjorth.se/familjeblogg

 
Alexandra

Alexandra

5 juni 2011 00:52

Hejhej! Jag vill gärna tävla jag med! Vore super att få testa dessa blöjor, då jag har en lite vilding till dotter här hemma. =)

http://mammaharjulagad.blogspot.com

 
Ingen bild

Annelie Susanna

5 juni 2011 03:12

Låter som en jättebra vinst!! Jag är med! ;)

 
Thesa82

Thesa82

5 juni 2011 07:35

Jag är gärna med och tävlar om blöjor, precis som du är jag trött på att blöjor inte sitter som de ska :(

http://thettemedfamilj.blogg.se

 
Charlotte

Charlotte

5 juni 2011 07:49

Jag vill oxå vara med och tävla!

http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

 
Ingen bild

Linda Jönsson

5 juni 2011 08:12

Klart man vill vara med och tävla. Nyfiken på hur dom är dom där blöjorna.

 
thess, mamma till savannah

thess, mamma till savannah

5 juni 2011 09:15

Jag är med och tävlar! Så trött på att börja stressiga mornar med att byta sängkläder och stoppa dottern i duschen...

http://thessinwonderland.blogg.se

 
Ingen bild

Stina Bäckström

5 juni 2011 14:54

Jag vill så gärna vara med och tävla! Vi har nu 2 blöjbarn, Erik på 4 år som ännu inte är torr på natten och Olle som är 2,5 månad!

 
Sofi Lundström

Sofi Lundström

5 juni 2011 14:55

Hejsan, jag och min lilla Linus är gärna med och tävlar !
Tack för en rolig blogg förresten :)

http://makkapakka.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessie

5 juni 2011 15:42

Ja vill gärna vara med oh ha chansen att vinna dessa blöjor! tycker dom verkar toppen.

 
Madeleine Andersson

Madeleine Andersson

5 juni 2011 20:46

Jag vill oxå vinna blöjor och hudvårdsprodukter till våra barn.

http://ivntanpbebbe.blogspot.com

 
Ingen bild

Conna

5 juni 2011 22:24

Jag vill gärna vara med och tävla!!!

 
Caroline

Caroline

6 juni 2011 15:12

Hej!
Jag vill jättegärna var med och tävla!
Jag har provat de nya blöjorna och de är super tycker jag, paketen tar dessutom mycket mindre plats.
Ha en bra dag! :)/ Caroline.

http://www.mammacarros.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tezz

6 juni 2011 16:56

Jag skulle gärna vilja testa de nya blöjorna.
Vore kul å få testa å se hur de är.

 
Ingen bild

Rebecca

6 juni 2011 21:05

Jag vill vinna! Går ju åt massor med blöjor här...

 
Ingen bild

Karin

6 juni 2011 21:32

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla =)
Kram Karin

 
Ingen bild

Malin

6 juni 2011 21:52

Jag vill vara med och tävla, fast jag aldrig vinner. Men prövar man inte kan man inget vinna heller ;)

 
Michelle

Michelle

7 juni 2011 09:31

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :) hoppas på det bästa!

http://mammasnovalie.blogg.se

 
Ingen bild

Therese

7 juni 2011 11:48

Jag vill gärna vara med och tävla, brukar sällan vinna. Vill gärna prova nu blöjor till min buse!

 
Fia

Fia

7 juni 2011 13:56

Blöjorna är kalas men jag gillar necessären bättre och den jag fick förrut har försvunnit:( Dessutom har jag inte provat tvättservetterna och jag köper mkt sällan såna utan kör vanliga torra. Vore kul att få prova på den där varianten!
Jag är gärna med i tävlingen alltså.

http://www.tjejtrissen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tina

7 juni 2011 14:20

Hej. Är gärna med och tävlar. Vore kul och få pröva på om Libero lyckats lika bra med sina tunna blöjor som Pampers har :)

 
Ango

Ango

7 juni 2011 18:39

Jag vill också vara med! Jag är också en natural born looser, men ibland händer det faktiskt att jag vinner...men jag räknar ju med att inte göra det ;).
Jag har också en kille som inte fattat att vällingen inte behöver ätas på natten, utan äter en hel del då, vilket resulterar i TUNGA blöjor. Pampers tunna är de enda som funkat hittills, men plötsligt förra veckan hade vi läckage 2 nätter i rad... Därför vill jag testa om Liberos nya tunna blöjor är något att ha (Liberos vanliga funkar inte alls på sonen).

Kram
Ango

http://angosdagar.blogspot.com

 
Viktoria

Viktoria

7 juni 2011 22:24

Jag är gärna med och tävlar :-)

http://viktoriam4underbara.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

8 juni 2011 19:44

Äntligen verkar det som om de har hittat en blöja som håller tätt för små vällingmonster. Vill absolut vara med och tävla....

 
Ingen bild

Tessie

8 juni 2011 21:19

Hoppas på att det är min tur att ha tur nu :)

 
Pernilla

Pernilla

8 juni 2011 21:55

Jag är jätte gärna med och tävlar om detta tjusiga paket :D

MVH
Pernilla

http://bampifoton.blogg.se

http://www.bampifoton.blogg.se

 
Johanna

Johanna

8 juni 2011 22:39

Det här skulle jag vilja vinna till min lillbebba! Testade Libero på henne som nyfödd men var missnöjd, så det vore skoj att få chansen att ändra åsikt nu. :-D

http://trissmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Mamma M

9 juni 2011 23:47

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar!

Det var jag som skrev till dig innan min förlossning för ett tag sen och ville ha lite tips.... Du nämde dykmetoden om du kommer ihåg. Stort grattis till graviditeten och snart är det ju din tur att föda. Spännande det du har framför dig, det är ju verkligen en fantastisk upplevelse varje gång. Ja, nog om detta nu...

Jag tävlar ivarjefall hemskt gärna, har ingen blogg, men mailar mycket, ska ge adressen till mina mailkompisar...

 
Ingen bild

emelie johansson

10 juni 2011 22:10

Jag är med o tävlar

emeliejohansson_46@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards