Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Carola - 9 oktober 2011 21:13

Ber om ursäkt att ni fick vänta .... men här kommer vinnarna !  

                                              


Första priset men linne och fyra st rabattcheckar a´50kr/st vid köp av två valfria paket Libero blöjor  går till.....

***  ****


             Grattis!!!!


Men det var ju ett andrapris åxå, på fyra rabattcheckar a´50kr/st vid köp av två valfria paket Libero blöjor  och det går till :

^^^^  ^^^^

            

              Grattis till dig med!!!


Maila era adresser till mig , mail hittar ni i menyraden!!! 


Lovelia hade gått och lagt sig så jag googlade reda på en slumpgenerator som fick slumpa fram vinnarna :)

Ingen av vinnarna har lämnat nån adress i kommentaren så jag hoppas ni själva har koll !!  Ni har till på onsdag på er att kontakta mig innan jag drar ev nya vinnare :)

Ni gillar att tävla verkar det som så jag fortsätter nog med nån då och då  

Byebye :) 

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards