Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Tävla lite igen?? V inn Libero! Och GlamMom rabatt

Av Carola - 30 september 2011 22:16

Hej hopp igen   !!


Nu har jag två roliga saker åt er!

För det första...Ni som lurar på att införskaffa er en amningsBH från GlamMom, om ni anger koden: "Carola " i kassan så får ni ett litet avdrag på 10%   .

Jag älskar de här tjejerna och deras bh:ar! De är så trevliga och snabba på att svara, trots att jag krånglar med returer fram och tillbaka.....

Koden gäller tom 10 oktober, så fundera inte för länge :)



Sen, ni med blöjbarn:

Libero vill puffa för sin nya kollektion av Up&go blöjor, och ni har väl sett reklamen med de dansande bebisarna??

De har tjusiga linnen som matchar blöjorna :)  och nu tävlar vi om:


1:a pris: Ett linne ur den specialdesignade kollektionen samt 4 Blöjcheckar á 50 sek rabatt vid köp av två valfria paket Libero blöjor (totalt 200 kr rabatt)



2:a pris: 4 Blöjcheckar á 50 sek rabatt vid köp av två valfria paket Libero blöjor (totalt 200 kr rabatt)


Klicka in på   Libero om ni vill se mer   



Vad ska vi ha för tävlingsregler då??  Hm....tja... Nää, vi struntar i krångel!

Skriv en kommentar så låter jag nån av de icke läskunniga barnen dra två vinnare!

Vi avslutar det hela om en liten vecka,  fredag 7 oktober kl. 24.00

Tipsa gärna alla era vänner   !!!



Jag ska se till att filma de andra barnen åxå, så ni som vill se annat än en dreglig, hickande bebis blir glada!   


Tävla nu!!


 
 
Ingen bild

Gabricia

30 september 2011 22:54

Ja, blöjor går det ju åt så det vill jag gärna vinna!

 
Martina

Martina

30 september 2011 23:14

Jag vill vinna blöjor! =)

http://martinas.myshowroom.se

 
Veronika

Veronika

30 september 2011 23:25

Åhh perfekt tävling! Vi har precis upptäckt att liberos up&go sitter helt kanon på vår lilla Moa! Därför skulle lite blöjrabatter sitta finfint!

http://mammaveronika.blogspot.com

 
Ingen bild

Annelie Susanna

1 oktober 2011 00:12

Klart jag vill vara med å tävla =)
Skulle sitta fin-fint nu när jag blev utförsäkrad :(

 
Johanna

Johanna

1 oktober 2011 00:27

Vill gärna vara med, har två blöjbarn så går åt gör det! :)

http://SilverDraken.blogg.se

 
Ingen bild

Tea

1 oktober 2011 04:39

Jag vill gärna vara med och tävla. Har 2 blöjbarn men inte testat libero sedan de föddes och jag fick några prover då.

 
Ingen bild

Annelie

1 oktober 2011 06:17

Hej! Vill gärna vara med och tävla om blöjorna.

Annelie

 
Ingen bild

Linda

1 oktober 2011 06:55

Ja, varför inte ett häftigt linne till min snart 10 månaders tjej eller varför inte blöjor :O)

 
Ingen bild

Jessie James

1 oktober 2011 07:33

Jag vill gärna va me oh tävla om linne oh blöjor...kanon ju!!!

 
Ingen bild

Cecilia

1 oktober 2011 09:20

Vill gärna vara med och tävla :)

 
Ingen bild

Lena S

1 oktober 2011 10:16

Även jag vill tävla

 
Theres

Theres

1 oktober 2011 10:23

Nu när det snart är dags för 2 blöjbarn så vore det inte fel med en vinst ;)

Önskar er en trevlig dag!!

http://www.adhdifamiljen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Āmi

1 oktober 2011 10:25

Blöjor går ju alltid åt så ja tack, jag är gärna med och tävlar. :)

 
Helena, mamma till Emma

Helena, mamma till Emma

1 oktober 2011 10:27

Klart vi vill vara med och tävla :o)

Håller tummarna här hemma nu!!!

mvh /Helena & Emma

http://emmalycka.bloggspace.se

 
Ingen bild

Maria

1 oktober 2011 11:11

Jag vill gärna vinna blöjor. Jag har en 2 åring och en på 3 veckor:)

 
Ingen bild

Karin

1 oktober 2011 11:55

Japp, jag vill gärna vara med i libero-tävlingen =)
Kram

 
Ingen bild

Marie

1 oktober 2011 13:11

Jag vill vara med och tävla om blöjor (och helst vinna) :) Använder bara Libero på dottern som är 18-månader och kommer fortsätta med det när lillasyster/lillebror kommer till våren:)

 
Ingen bild

Tua

1 oktober 2011 16:11

Blöjor går det ju alltid åt....

 
Ingen bild

Jennie Svensson

1 oktober 2011 16:12

Självklart vill jag vara med o vinna! Det går ju en hel del blöjor. Tack för en bra blogg.

 
Ingen bild

Malin

1 oktober 2011 17:43

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Har en liten tjej som är född samma dag som din Jordan och hon gör av med ett antal blöjor om dagen!

 
Ingen bild

Johanna i Nybro

1 oktober 2011 19:58

Klart jag vill vinna blöjor. Med två blöjbarn går det verkligen åt blöjor!

 
Michaela

Michaela

1 oktober 2011 20:25

Åååå snartsina 6 år till trots så använder Walther fortfarande blöja, iaf nattetid och vid nr 2.

Så jag är med och tävlar!!

http://familjenlejonberghjorth.se/familjeblogg

 
Anna W

Anna W

1 oktober 2011 20:40

Vill gärna vara med och tävla om blöjcheckar och linne :-)

/Anna

http://mammaannaw.blogspot.com

 
Ingen bild

Ida

1 oktober 2011 20:44

Hej Vill gärna vinna blöjrabatt!
Kram Ida

 
Ingen bild

Rebecca

1 oktober 2011 21:41

Jag vill gärna vinna!

 
Magdalena

Magdalena

1 oktober 2011 21:46

Vilken fin blogg du har! :)

http://alldelesunderbar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helen

1 oktober 2011 22:13

Hej! och tack för man får läsa din underbara blogg.Jag har tre små underbara killar,så blöjor hade varit kul att vinna mvh Helen

 
Ingen bild

Jeanette C

1 oktober 2011 22:57

Självklart e jag med och tävlar!! Blöjor går som smör i solsken här hemma! mvh Jeanette C

 
Ingen bild

Emma W

2 oktober 2011 08:31

Jag skulle gärna vilja vinna! Det skulle vara perfekt nu när vi väntar vårt första barn.

 
Ingen bild

Ulrika N

2 oktober 2011 09:34

Klart jag vill vinna! Efter tre år med sonens pampersrumpa var det kul att få en dotter med Liberorumpa :-)

 
Älsklingsfrö

Älsklingsfrö

2 oktober 2011 15:22

Kastar mig in i tävlingen nu när det "snart" är dags att ge sig in i blöjträsket igen. Kram

http://www.mari78.blogg.se/aelsklingsbarn

 
Sandra

Sandra

2 oktober 2011 18:52

Jag vill vara med och tävla =)

www.mesandra.blogg.se

http://www.mesandra.blogg.se

 
Ingen bild

anna

2 oktober 2011 20:49

klart jag vill tävla!
//anna

 
Ingen bild

josefine

2 oktober 2011 21:46

jag vill gärna vara med o tävla :)
kram

 
Ingen bild

Ida

3 oktober 2011 20:18

Hej!
Jag skulle bli toppenglad om jag vann linne o blöjor till sonen :)

Ida

 
Ingen bild

Jane L

3 oktober 2011 20:49

Hoppas på tur! Vill jättegärna vinna :-)
//Jane

 
Ingen bild

Emma L

4 oktober 2011 22:16

Klart jag vill vara med och tävla! Linnena är så fina :)

 
Ingen bild

Åsa L

5 oktober 2011 09:14

Såklart att man vill vara med och tävla!
Har en Brallis hemma som förbrukar blöjor i parti och minut + en bebis i magen som med kommer att behöva blöjor snart!

 
Ingen bild

Ronjas mamma

7 oktober 2011 15:30

tävla är alltid kul att göra

 
happy wheels

happy wheels

27 december 2017 09:23

I would like to thank you for the efforts you have made in. The game is best known for its dark sense of humor and its graphic violence . I am hoping the same best work from you in the future as well. I really appreciate your work. Thanks for you agree for me.
http://geometrydash-game.com geometry dash happy wheels http://dumbways-todie.com dumb ways to die http://fireboy-andwatergirl.com fireboy and watergirl 4.

http://happy-wheelsgames.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards