Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Carola - 24 maj 2009 22:07

När mannen och jag var på stan i fredags så gick vi förbi ån.

Ja, ett par gånger korsade vi den till och med, på en massa olika broar;)

Men vid en av broarna hade de gjort en tjusig installation av cyklar som de (tror jag) hittat i ån.

Tänk att det ska vara så kul att slänga folks cyklar över räcket....?

Märkliga intressen folk har;)


Innan vi åkte så sa vi hejdå till tre små tjejer som vi låste in bakom en grind för att de inte skulle följa med:)

Där skakar de galler och vill föööölja meeeeed;)

Loppan med tandborsten i högsta hugg!

Vänta lite, det är ju MIN tandborste?? Hur fasiken har hon nått den? Den står i badrumsskåpet högt upp?? Men det ÄR min...?

Jaja, hon är ju en liten klättrare av rang så varför är jag förvånad:)?


Idag har maken ringt till Gotland och tackat nej till en bröllop vi är bjudna på. Den 29 augusti. Det hade varit sååå roligt, men nu är ju BF den 28 aug.

Tror inte att det funkar, vågar inte planera in nåt så avancerat just då.

Surt, men överkomligt.


Jag har varit och shoppat med 13 åringen som jag sa igår, och faktiskt så hittade hon det hon ville ha på Gina, så min plånbok är orörd sånär som på en chailatte som jag drack i bilen, det är ju sååå gott!

Jag köpte en burk med chaithe åxå, ska se om det kan bli gott, tycker inte jag får till det där supergoda som man köper över disk.

Men det beror säkert på att det är en massa mojs i chailatten:)

Jo förresten så köpte jag ett par nya solbrillor till tvillingtjejen.

Hon glömde ju sina på Fyrishov samma dag som hon fick dem, och var så ledsen så jag lovade henne ett par nya.


Nu ligger alla och sover utom jag, äldsta och näst äldsta dottern, vi hänger i ett tag till:)

Veckans mage ser ut så här:


Mannen börjar på allvar mumla om att det är två bebisar, och jag drömde att jag väntade trillingar:)

Jag hade sådana problem för jag skulle köpa en amningströja med TRE öppningar....för visst växer det ju ut ett tredje bröst när man får trillingar;)

Vad knäppt man kan drömma!!!


Nu börjar X-men igen, bye bye:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards