Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Carola - 28 juli 2009 00:07

Här är magen i v. 34.

Och i v. 35:


Jag var till barnmorskan i måndags, allt ser bra ut, men hon kunde inte säga om bebisen fortfarande sitter i säte eller om den vänt sig med huvudet ner.

Hon klämde och kände och bad om ursäkt för att hon gjorde illa mig, men hon kunde inte känna. Hon TROR att den ligger med huvudet ner, men det kan lika gärna vara ett säte som kilat ner sig.

Själv har jag som vanligt ingen som helst aning om hur den ligger, jag tycker det sparkar överallt och det sträcks och puffas mest hela tiden.


Jaja, jag ska tillbaka nästa vecka för ytterligare koll, och kan hon inte känna då så blir det ett ultraljud för att kolla upp det, men jag tror nog att den vänder sig, om den inte redan ligger med huvudet ner.

Jag är väl lite knäpp för jag tycker ju faktiskt att det skulle vara lite spännande att få göra ett vändningsförsök:)


Nu är det soooovdags, natti natti:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards