Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Carola - 18 mars 2011 21:41

Jag läste i mina kommentarer att jag blivit nominerad   !!


I inte vad som helst, utan Bloggplatsen Award!


Du är nominerad i ”Föräldrer bloggar” i Bloggplatsen Award 2011!
Kom in och rösta, och tipsa gärna dina vänner!
Grattis till platsen!

http://bloggplatsenaward.bloggplatsen.se

Jag känner mig hedrad och ärad, såklart    stort tack till nomineringen!
Eftersom jag i huvudsak numera bloggar på Mama.se, se länk till vänster, så har jag full förståelse för att jag inte kommer att vinna, men jag känner mig som sagt ärad att ens bli nominerad!
Givetvis är det ändå kul med tävling, så vill ni, lägg gärna en röst på min blogg!
Det var här jag började blogga, och jag kan inte släppa taget.
Bläddrar man bakåt kan man läsa om dryga tre år tillbaka, från det att jag väntade vårt sjunde barn, Lovelia :)
Nu väntar vi på barn nummer nio, som om allt går som det ska anländer mitt i sommaren!!
Nej, nu måste jag in och rösta!!!
Gör det ni med :)

http://bloggplatsenaward.bloggplatsen.se


Tack och hej, ha en bra helg:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards