Alla inlägg den 4 september 2008

Av Carola - 4 september 2008 21:24


Ja, om jag nu inte var så himla väluppfostrad så skulle jag inte censurerat rubriken sådär, utan ist. skrivit Helvetes jävla skithöst! precis som jag tänkte:D

Men nu är jag väluppfostrad så jag gör ju inte det.


Men jag vill inte ha hit alla snorbaciller och kräkbakterier och huvudvärksdimmor!! Bort!


12 åriga dottern kom hem igen från skolan i måndags morse, med huvudvärk och ont i magen, hon var hemma i tre dagar utan att det blev värre än så.

5 åriga dottern började på kyrkis i måndags, klagade lite på huvudvärk både måndag kväll och sen igårkväll. Jag trodde hon var trött av att kliva upp och vara på kyrkis kl 9.00 (vi sover ju tills dess annars!)

Samma i morse, hon hade ont i huvudet, men ville gå dit, och hon verkade pigg.


Efteråt hade hon såklart feber, och värken vill inte släppa:(


Bebisen som snart fyller ett år, sympatiserade med syrran och har nu insjuknat med feber och snorig näsa.

Blä.


Min kära man har gjort nån härlig snubbel halkning och har ont i ljumsken och en blå tå...?

Hans sms är så söta...;)

" Halkade, ljumsken paj"

" Har vi nåt tryckförband hemma?"

Hm...hur tänkte han då?? Var skulle han ha tryckförband tro???

Ljumsken??? Men nä, det var ju den stackars tån han skulle trycka in...

Jaja, den ska visst vara svullen och blå, men hallå?? Tryckförband??

Det är ju typ en sprutande artär man lägger tryck på:D inte en blå tå...

Karlar!


Jag kom iväg och köpte ett tennisrack till sonen på 8 år idag åxå, det var eftermiddagens misson.

Om några år kan jag vinka från Wimbledon!

För annars blir jag lite sur, med den avgiften det kostar...:)


Lyckades ta fel på tiden för när 8 åriga dotterns första gång på basketet var åxå, fick för mig att det var 17-18, när det var 16-17!!!

Fan!


Nu gråter en febersjuk 5åring:(

Måste ila!!

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards