Alla inlägg den 8 september 2008

Av Carola - 8 september 2008 22:07


Dumma frågor får dumma svar, kan man åxå säga:)


Mannen kollar på sporten och de intervjuar Zlatan, om nån förestående viktig match...kan det vara mot Rumänien tro?

Jag har ingen koll, men frågan den töntiga reportern ställer är:

- Hur ska ni vinna den här matchen nu?


Hon väntar sig väl en utläggning av taktik och shit, men Zlatan bara svarar:

- Skjuta bollen i mål.(på sin härliga dialekt)

Och så riktigt ser man i ögonen på honom vad dum han tycker den frågan är:)


Reportern envisas dock:

- Men innan dess, då, hur ska ni göra då?


Zlatan: Skjuta bollen framåt och SEDAN in i mål  :D



Jag älskar den mannens coola ego:D


Tidigare i denna intervju så frågade hon varför Zlatan var så bra mot just Rumänien(tror jag)??

Vad fan ska man svara på det??

Där hörde jag inte hans svar, men han ryckte på axlarna och såg irriterad ut, så man kan ju ana vad han tyckte;)


Visst ställer reportrar otroligt fåniga frågor?

Min favorit är nog när nån tagit ut sig så de nästan kräks, typ när de kommit i mål efter 100m, och står där dubbelvikta och försöker hämta andan, snoret rinner och slemmet sprutar och de kan inte få fram två ord i följd, då trycker reportern upp kameran i nyllet och frågar: Hur KÄÄNNS det?


Jaa, hur känns det?

"Jag kan inte andas, jag kommer att se mig själv med snor i hela ansiktet på löpet i morgon, jag kanske kräks på dig för jag är helt slut...men jotack, det känns rätt OK:D


:D



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards