Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Carola - 31 januari 2009 22:03


Så här lycklig blir man när man får en gigantisk chokladtomte!

Mannen köpte dem på Willys för en 10 styck:)

Notera det lilla ufot som flyger lågt vid treåringens fötter??

Maken säger att det är en fläck på kameran, men jag är övertgad om att det är en oidentifierad flygande grej:)



Äldsta dottern har fyllt 15 år:)

Hon var aningens missnöjd med motivet, hade heller velat ha nåt med Sagan om ringen, eller Harry Potter, men den här blev över sen kalaset för småtjejerna i september så den fick duga:)



Kolla, no hands!!!

Det är bara att proppa in en flaska välling i munnen så blir hon nöjd:)

Lilla skruttan:)

Av Carola - 31 januari 2009 21:45

4 av mina favoritprogram på tv:

  • * Prison Break
  • * Äntligen hemma
  • * Simon&Thomas
  • * Morden i Midsummer:)

  • 4 saker som jag gjorde igår:
  • * Väckte barn
  • * Skjutsade sonen till tennis
  • * Handlade
  • * Slöade framför Tv:n

  • 4 saker som jag längtar till:
  • * Våren
  • *Solen
    * Ljuset
  • * Värmen

  • 4 Favorit restauranger:
  • (FYRA!? Jag går aldrig på restaurang!Iaf inte mer än en gång per år...)
  • * McDonalds:D
  • * La Commedia, italiensk restaurang i stan, maken är kompis med ägaren
  • * Hamburger börs
  • * Odinsborg, Gamla Uppsala
  • Det var de jag var på senast.....favoriter vet jag inte om de är..

  • 4 Saker på min önskelista:
  • * Att alla i min familj och närhet får vara friska, från allt.
  • * Att vinna sjukt mkt pengar så..
  • *....vi kan åka utomlands en månad eller två
  • *...och sen lev i lyx resten av våra (lååånga)liv:)
  • Ytlig?? Jag??? *s*

  • 4 personer som jag utmanar:

    Har sett att flera av de jag brukar utmana redan fått den så jag är lite wild and crazy och utmanar:


    ** Barbamamma

    ** Viktoria

    **Jeswi

    **Tuvaliten


    Nu ska jag stoppa i säng ett gäng griniga ungar och sen ska jag äta upp allt deras godis:)

    Presentation


    Delar av Familjen Wetterholm:)
    bloglovin

    Carolas blogg på Mama!

      

    Maila mig

    Mina favoriter

     

     

     

    Fråga mig

    580 besvarade frågor

    Tidigare år

    Kalender

    Ti On To Fr
         
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7 8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Januari 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Bra Barnkläder

    barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

    Länkar

    Besöksstatistik

    Arkiv

    RSS

    Blog Toplist

    BloggPortalen


    Ovido - Quiz & Flashcards