Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Okeeeeeeey.....

Av Carola - 5 januari 2010 00:47

Nu är det ingen återvändo;)

Kolla vad jag hittade:

http://www.tv4.se/1.1414633/familjen_annorlunda?episodeId=1.1414634


Lite småläskigt men mest känns det fruktansvärt knepigt att läsa om sig själv på nätet....   


Okeeeey, nu får vi se hur det blev....alla som läser här måste lova att bara säga snälla saker om oss!!!!  


Nu ska jag sova!!

Natti natti

 
 
Ingen bild

Anna B

5 januari 2010 08:54

Så spännande. Vad bra med den där familjen i Märsta, nu kommer aldrig någon att tycka att vi är knäppa som bor trångt mer. Jag tycker iofs inte att vi bor trångt längre, efter flytten, men innan bodde vi ju på 86 kvm, men vi har ju bara fyra barn.

 
jasminen på landet

jasminen på landet

5 januari 2010 12:20

Tittar in ska bli spännande att se lycka till.

http://jasminen-villevalla.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

5 januari 2010 14:38

Kikar in. Så kul att jag hittade er! Vi väntar själv barn nr.8 nu. Beräknas komma 23 maj.Känns så skönt att familjen annorlunda drar igång igen! Känns som jag får något slags "bevis " för att man kan ha fler barn än tre och fixa det!! ( bor i en liten by utanför Sundsvall,där folk surrar och lägger sig i saker dom inte vet nått om). Kram till alla er från alla oss! (kika gärna in hos oss på min blogg).

http://minamyror.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

5 januari 2010 14:53

Hej!
Har följt din blogg i mer än ett år nu och det ska bli så spännande att få se er på tv!
Själv har jag bara 4 barn och skulle gärna ha fler men maken vill inte.
Våra yngsta är nästan lika gamla!

 
TuvaLiten

TuvaLiten

5 januari 2010 20:57

Väntar med spänning! Har sagt till bebis i magen att den 11:e är det förlossningsförbud ;O)

http://tuvaliten-enflockungarochensymaskin.blogspo

 
Ulrika

Ulrika

6 januari 2010 01:30

Hejsan

Så kul att kika in här, kul med fler som har många barn. Väntar nu mitt sjunde barn. min sjunde son. Som ska komma i slutet av feb. Jag har kikat på programmet familjen annorlunda och ser framemot att det startar igen. Ska bli kul att följa er där. Må så gott

http://Ljuslyktanssken.blogspot.com

 
Ingen bild

Carola m 8

6 januari 2010 01:38

AnnaB: Folk i allmänhet anser ju att alla barn måste ha ett eget rum, helst ska de vuxna ha varsitt eget ställe åxå, men det funkar ju hur bra som helst ändå:) Den gamla klyschan håller ju: Finns det hjärtrum så finns det stjärterum;)
Jasminen på landet: Tack:)
Camilla: Lycka yill med nummer åtta, stort grattis! 23 maj fyller vår Novalie sju år:) så det är en bra dag
Jenny: makar är lite trista ibland;/kul att du läser här:)
Tuvaliten: Hört talas om repris;)? Härmed vet vi ju att din bebis kommer runt 20.00 den 11 jan:D Lycka till!!!

 
Ulrica

Ulrica

6 januari 2010 11:21

Det ska bli så roligt så :D Den kvällen är redan bokad som tv kväll nu ;)

http://mamaauroras.blogg.se

 
Tina

Tina

7 januari 2010 23:46

Hej Carola !

Har länkat till din och Mirkas sida från min och hoppas att fler besökare hittat till er :) Har i snitt 6000 besökare/v
Ska bli sååå spännande att få se er oxå på måndag !
Kram

http://www.tiobarnsmamma.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards