Alla inlägg den 23 april 2010

Av Carola - 23 april 2010 22:15

Vilka figurer är det här?

  

Janelles klass hade spexfotografering idag, det är tydligen nåt som alla gör när de går i nian? 

Ni ser vilka de föreställer va???




Janelle är Alladdin, sen kommer Jasmin och sen Anden:)


Västen och byxorna hittade jag ju på Myrorna, linnet köpte hon på H&M för Alladdin är ju barbröstad och det ville hon inte vara....;) och det tjusiga bältet är en liten sarong till en bikini. På huvudet har hon gjort en liten mössa i papper, och apan på axeln har en likadan:) Svart hårspray och imålade ögonbryn  fulländar det hela:)


Jasmin och Anden är åxå fantastiska:)

Hela klassen var jättefint utklädda, på olika sätt, så kul att alla engagerar sig!!


Av Carola - 23 april 2010 21:24

Ni som efterfrågat att jag ska skriva lite om barnens personligheter, så har jag gjort det på vår hemsida nu, under en flik som heter Lite om alla:)


Ni vet kanske att jag tävlade inne hos Beckahbitch om en skötväska från Willvin??


Vet ni....jag VANN ju!!!!!  

(en del av er vet, för ni gratulerade till vinsten i kommentarerna :) )


Jag har vunnit en handduk en gång när jag var typ 7 år, och sen får jag hålla mig till Vinst varje gång för att kanske ha nån chans;) så att jag skulle vinna fanns liksom inte i min tanke, så jag blev så GLAAAD:)

Gick omkring och var sådär härligt nöjd hela dagen...:)


Jag vann valfri skötväska ur deras sortiment, och det var svårt att välja, men den här verkade bra:

  

Snygg va????  Vinröd, och såååå mjuk och fin!


Jag släpar en väldig massa i min skötväska, så det var spännande att se om allt fick plats i den här....

  

Blöjor till Lovelia och Jordan, det finns en fack under väskan där sånt passade utmärkt:) Kläder till dem båda, handduk, blöjbytesunderlägg i papper, hakklappar, huvudvärkstabletter, handkräm, tejp, plåster, en tandborste+tandkräm,handsprit, majskrokar, småpengar, nappar och lite annat smått och gott rymdes finfint:)


Dessutom så passar den ju hutlöst bra på min fina vagn:

  

Ni får lägga huvudet på sned, för när jag vänder på bilden så blir den kort och tjock!? Jag har väl snurrat bilder förr här, men den här vill inte.  Men men, lägg huvudet mot vänster axel så blir det ganska bra;)
























Åhhh, jag är sååå nöjd, och såååå glad att jag vann nåt verkligt bra när jag nu för en gångs skull vann!


Tjejen som har Willvin ledsnade på att inte hitta den optimala skötväskan när hennes barn var små, så då designade hon den själv:)

Bra kvinna reder sig själv!!

Hon bor alldeles i närheten av Syltkrukan, så hon gjorde en personlig leverans av väskan till min man, och nu till det helt galna i detta.....eftersom vi har några barn så tänkte hon att vi kanske skulle behöva lite fler skötväskor, så hon packade ner inte en, inte två, inte heller tre utan FYRA fina väskor!!!!!!


Fyra!! 


Två supersmarta ryggsäckar:

   Skitdålig bild, vet inte vad som hänt med kameran?  Den har samma smarta fack under, och trots att den är ganska nätt i storlek så rymmer den massor:)

Den här har jag packat bara blöjor och kläder i, och våtservetter, tänkte att den kan passa perfekt när man ska iväg snabbt, och bara behöver det nödvändigaste.

Rygga nummer två är Corrinda aspirant på..hon tyckte den var skitsnygg!  


Sen en som Perra kan känna sig manlig och bekväm att släpa på;)

  

Samma som den vinröda, men i annan färg:)

Den här stod Patricia och drog i....det syns ju inte att det  är en skötväska direkt, den ser ut som en snygg väska bara, men är smart inredd, det märks att det är en tjej med erfarenhet som designat  .

Alla väskorna hade ett "tillbehörspaket" med skötbädd, genomskinlig necessär, påse med dragsko och en flaskhållare. Smart.

Sen växlar man lätt mellan att hänga den på vagnen eller axeln, vagns spännena sitter fast så man tappar inte bort dem:)


Jaja, om ni vill kika närmare på dem så kolla in på hennes sida Willvin !

Jag har ju avverkat en massa skötväskor under åren, och faktiskt så är det här en väldigt bra väska. Genomtänkt. Snygg. Behändig.  Jag är helnöjd:)


Tack tack tack tack:)  Och sa jag TACK???    



Jag sitter och väntar på att Janelle ska ladda upp bilder som jag sen ska sno så ni ska få se.....men det verkar dröja....Jag återkommer!!

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards