Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Award:)

Av Carola - 14 januari 2009 19:57

Men kolla så fin jag fått av Viktoria!


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*

Denna underbara award fick jag av alltså av Viktoria


Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!


Precis som Viktoria så läser jag inte så himla många rena mammabloggar, men här är några av dem jag kollar in till varje dag:)


Först en ny bloggare, men oj vad jag gillar:

Mamaauroras

Sen kommer, som vanligt, men vaddå, jag gillar ju dem:)

Mitt (o)perfekta liv

Pillris


Ha det gott nu:)

Och TACK Viktoria:) som åxå är en av de bloggar jag läser dagligen, igår visst jag tex inte hur fort jag skulle logga in för hon skulle på UL och jag var såklart jättenyfiken:)

 
 
Ulrica

Ulrica

14 januari 2009 22:21

Hihi, jag fick gå igenom blogglistan innan jag hittade den anonyma givaren :)Har nu mutat mitt stackars barn att hjälpa sin halvtröga mamma att få in allt på min blogg. Jag blev så glad och tacksam och att du gillar min blogg, TACK!!!

http://mamaauroras.blogg.se

 
Ingen bild

Anna B

15 januari 2009 13:03

ÅÅ TACK!! Jag som knappt hinner blogga nuförtiden. Sätter jag mig vid datorn så hinner jag ju inte ens igenom de bloggar jag vill LÄSA :) Som nu tex. Tackar ödmjukast!

 
Monica

Monica

15 januari 2009 20:56

Jag förstår att du fick en award. Du skriver fantastiskt jättebra!!

http://barbamamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards