Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Carola - 10 oktober 2010 11:13


Boyzone..by request;)


Jag ÄLSKAR den här skivan!

Bara bra fina låtar som är extremt och supergalet smöriga, men vad fasiken?

Man behöver lite charm och gullighet, lite hjärta och smärta ibland:)


Första gången jag hörde No matter what, så föll jag som en fura för RÖSTEN, hade ingen aning om att det var ett pojkband..(.Och i ärlighetens namn så var det ju två sångare på just den låten, men det var ju Ronan Keatings röst jag gillade:))


För den delen har jag aldrig fattat varför man måste dissa ett band bara för att det råkar vara ett sk pojkband? Vem bryr sig?

Så länge det låter bra är jag nöjd:)


Och Ronan Keating låter ALLTID bra, vad han är sjunger, han är så precis i min smak:)

Kommer på andra plats efter Jon Bon Jovi som för alltid kommer inneha första platsen.

Sen kommer nog Thåström:)

Och då menar jag som förr, med Ebba Grön och Imperiet.  


Jaja, jag skulle bara se om Corrindas lilla rosa fjant dator funkar, den har ju kommit tillbaka IGEN, och då har de bytt moderkortet.

Det hette att de bytte det för att vi klagade ,och att det var för att de var så snälla, men det tror jag inte en sekund på, det var ju nåt fel på det så´klart.


Jag kan inte säga att datorn är ett under av snabbhet direkt:(

Ett gott råd, köp INTE en Samsung minipc!!!!

Den suger, det har ju flera av er sagt i kommentarerna, att ni har likadana som är värdelösa.


Men, den får bo här ett tag, sen ska vi väl utnyttja försökringen vi tog:D

Backa bilen backa bilen...oj!! En dator?? HÄR på garageuppfarten?? Ojojojojoj så tokigt;)


Haha!

Nu har jag installerat ett virusskydd på den, det förra jag slängde in tog de ju bort hos verkstan..och nu...nu stöder inte datorns operativsystem det programmet? Fast det gick utmärkt sist?  Visst är det märkligt.


Nej, jag lägger ner nu, ska lyssna på Boyzone och dansa med Jordan, han gillar dem han med:)


Bye!


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards