Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Carola - 30 oktober 2010 00:40

Nu blev jag sur, ledsen och deppig:(

Upptäckte precis att vår fina glasdörr in till sovrummet är helt spräckt:(

Det är ju skåpets "fel", eftersom det står precis så att man slår upp dörren på kanten...

   ...men jag provade ju, och då gick inte glaset emot utan trät nedanför..

Men, tydligen inte, för trasigt är det.


Pappaaaaa!! Hjälp.  !


Perra åker iväg på en pokerkryssning i morgon bitti, så typiskt.

Jag tejpade rutan åt ena hållet, och åt det andra sitter det fönsterfilm så det borde (förhoppningsvis!!!) inte ramla ur...Jo det kommer det ju såklart att göra, Jordan är ju inte direkt varsam...Fan fan fan!!!


Vart ringer man för att få en glasruta med en frostad påfågel tro???

Min tjusiga dörr som jag letade länge efter på Blocket, och sen fick Perra att åka 30 mil för att hämta :)

Nu är det kaputt.


Jahapp...skit åxå

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards