Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Carola - 5 juni 2009 21:11

Jominsann nu är det dags, i morgon på självaste Nationaldagen så konfirmeras äldsta dottern:)

Spännande!


Jag har bakat fem rabarberpajer till efterrätt, fast en åt vi upp nyss...hm:)

Jag ska nog svänga ihop en till i morgon så de säkert räcker, blir det över så gör det ju inte ont att ha i frysen!!


Sen var jag iväg och shoppade det sista och så har vi stäääädat.

Just nu har vi (mannen) burit in massa bord som vi försökte få till så att alla ska få plats, men det slutade bara med att vi blev osams...så vi tar det imorgon ist. Då kan jag göra som jag vill:D


Om jag får önska så vill jag ha sånt här vädre i morgon!


Inte så troligt, men hoppas kan man ju:)

Här är lilla poolen jag köpte till de små barnen, ser ni att det sprutar upp små strålar runt om hela kanten? De var små först men efter en stund så hade de vuxit sig ca 1½meter höga, då var det inget kul längre;)

Jag plockade fram deras solskyddströjor åxå, Loppan har en kjol till sin tröja med den struntade vi i. Synd att tröjorna inte skyddar mot mygg åxå....;)


Samma dag som jag pumpade upp poolen så plockade jag fram sommarskor och kepsar från garagets gömmor...och alltså, jag tror jag måste köpa lite fler kepsar, det här är ju lite fisigt, eller hur:)?

Sen har vi ju en hel del solhattar av olika slag åxå....

 :)


Nu ska jag gå och äta lite mer rabarberpaj, man måste ju kolla ordentligt att den är ok innan man bjuder på den:)


Bye bye:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards