Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Motsatsen...:)

Av Carola - 8 oktober 2010 22:37

Vet ni?

Idag, efter att jag skrivit det förra inlägget, så gick jag ut och hämtade posten, och vad låg det där??? Ett paket??

  

Jag klämde och vände och vred på det och funderade på vad jag nu hade beställt som jag glömt?? Det var TUNGT.  När jag öppnade det så blev jag nästan tårögd:)

Jag hade ju inte alls beställt nåt utan det var snällaste Jenny S som skickat paket!!

  

Hon skriver att hon läser och gillar min blogg:) Tack!!

 Hon hade då sett att jag beklagade mig över ont i nacken och då sydde hon en vetekudde åt mig!!

Bara sådär! För att hon ville!  Av sitt hjärtas godhet  !!


Tvärtemot det jag precis skrivit om:)

Det finns människor som inte enbart gör saker för egen vinnings skull utan för att glädja andra  , och en sån människa är alltså Jenny:)


Jag blev så glad, Jenny!  Att du tänkte på mig och min onda nacke.

Tack tack tack tack tack tack tack!!!!!

(Självklart är du ingen stalker  )


Jag har såklart redan invigt den, fast Corrinda var bra sugen på att sno den, hon tyckte lika mkt om den som jag:)

  

Fin fin!!  I love it!  Gillar att den är bredare i nacken så den går över axlarna:)


Stort tack Jenny  !

 
 
Emmelie

Emmelie

9 oktober 2010 09:10

Vad snällt av Jenny :)
Tänk att det finns så snälla människor :)
Min vete kudde är sönder, så jag måste köpa ny :(

Hoppas allt är bra med familjen iaf :).

Kram Emmelie

http://www.123minsida.se/johansson-karlsson

Carola

9 oktober 2010 23:24

Jag hade en jätte gammal vetekudde som läckte ut massa jox, vete är det väl;) så den här nya var så välkommen, dessutom var den snygg!
Jag är alldeles rörd av Jennys snällhet.:)

 
Johanna:)

Johanna:)

9 oktober 2010 11:56

Oops, nu glömde du sudda ut eran adress på bilden på kuvertet...

http://jordgubbe.bloggagratis.se

Carola

9 oktober 2010 23:21

Det var för att alla ska skicka saker till mig;) Nej, skojar bara!! Men jag orkade inte, det är ju inget svårt att hitta den, vi finns ju på Eniro osv, Alla vet ju vad vi heter:)

 
Jenny

Jenny

9 oktober 2010 14:56

Vad glad jag blir att du blev glad för vetekudden! :)

http://forsakensoul.bloggplatsen.se

Carola

9 oktober 2010 23:19

Återigen , stort tack:)
Nu ligger den på mina av träningsvärk smärtande ben:) Super!

 
Maria Sandström

Maria Sandström

9 oktober 2010 17:09

Härligt att se att det finns människor där ute som gör saker utan egen vinning.. :-)

http://www.minaalskadeungar.blogspot.com

Carola

9 oktober 2010 23:18

Ja verkligen, jag är så himla glad fortfarande:)

 
Mona

Mona

10 oktober 2010 12:14

Hej vad kul att du bloggar, har precis hittat din blogg. Tittade på er i fam Annorlunda och gillade verkiligen er fam, du verkar så lugn trots alla barn omkring imponerande! Så till varför jag skriver en komentar: Jo ett litet tips om foppa toflorna, du kan tvätta dom i tvättmaskinen går alldeles utmärkt, mina är tvättade många ggr.
Ha en bra Sönd

http://monaw.blogg.se

 
Ingen bild

Carola m 8

10 oktober 2010 19:52

Mona: Tack!! För att du gillar oss:) och för tipset om tvättmaskinen! Hade jag aldrig kommit att tänka på själv:) Tackelitack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards