Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Okey, okey..

Av Carola - 28 oktober 2010 23:48

..jag  FATTAR!  Jordan ska få en ny jacka  !!

De flesta av er tycker den är tjejjig och fjollig, och det tycker ju jag med, så nu ska jag leta ny!

Tack för era synpunkter!!!!!

Jag har kikat lite på nätet, och vad tror ni om den här?

   Det är en Didrikson, och jag har ingen aning om de är bra??  Den här var ganska fin den med:

  

Med den här till;)

  

Jag hittade dem på den här braiga sidan där de hade en jäkla massa snygga och roliga kläder:)

   Det bästa av allt, är att om ni vill shoppa loss och anger kod: CW101, så får ni 10% på hela sortimentet   . Det är nice, klicka HÄR och kika in:)

Jag lägger en länk i listan åxå.


Jag gillade det här tyget jättemycket! Fanns både i tröjor och bodys och klänningar...visst skulle Lovelia vara stencool i en sån här?

Jordan får matcha i en sån här:

 Fast just nu var det jacka jag letade...eller overall? Både och tror jag faktiskt det måste bli...han kan ju inte åka pulka i bara jacka! Men när jag ändå klickar lite så hamnar nog både klänningen och bodyn i korgen:) Julklappar  

De hade många fina vill-ha kläder!


Idag har jag inte gjort så många knop, vi softade på förmiddagen, jag betalade räkningar och letade barnkläder   , grejade på med lite av varje, och gick ut och hämtade Halloweenlådan i garaget för inventering. Den var sorgligt tom, så vi fick åka och shoppa lite:)

Däremot så hittade jag en låda med POJK kläder!! Wow:) INgen jacka eller overall bara :( men ändå lite byxor och tröjor. Jag visste väl att jag inte kastat det;)


Vi åkte till leksaksaffären och köpte en häxklänning till Corrinda som hon ska ha på söndag, en djävulsperuk, fräsig med illrött hår och horn:) lite eldgafflar, smink och spindlar och dekorationer:)

Sen till Rusta, för att kika på julen lite:)


Kom därifrån med en....

   ..som jag ska byta imorgon för den är alldeles vickig..men visst är det söt:)

Två såna här:

   Till mina julstjärnor sen tror jag.

Två sådana:

   Haha, Corrinda och Patricia ska få dem:)

Sa jag att vi gillar rosa??    Håll i er nu, för den här snyggingen står i vår hall nu och väntar på julen..

   Ja men jag VET, den är vedervärdig! Men fasiken så rolig:)

Den sålde slut förra året,lagom tills ungarna hade övertalat mig att köpa en, men nu så!

Den ska få stå i gillestugan, för uppe har vi minsann världens mest traditionella julpyntning:)  Och jag ska bära ut den i garaget i morgon, men iddes inte idag, och så var vi ju tvungna att visa upp vårt inköp:)

Perra suckade  ,men Robban gillar den:)


Nu har jag mest visat bilder idag!!  Men det gillar ni ju, säger ni:)


I morgon ska ni få se vad jag träffade på Friskis och Svettis nu ikväll:)


Sov gott, natti natti!


 
 
Ingen bild

Maggda

29 oktober 2010 07:07

Det är snyggt med rosa gran, jag har en vit men skulle gärna ha en rosa.. Man kan köra med svart glitter, det är snyggt..

 
camilla

camilla

29 oktober 2010 08:14

Kan stark rekomendera didrikson,har både overaller & jackor här hemma till mina troll.
Dom håller värmen jätte bra(bor i västerbotten).
Haha stora dottern vill ha en rosa gran i sitt rum,men som du skrev så tog dom ju slut förra året så vi får pass på i år =)

http://trollens.blogg.se

 
Ingen bild

Kattis

29 oktober 2010 08:40

Didrikson är super! Den blå tyckte jag var jättesnygg!

 
Johanna

Johanna

29 oktober 2010 08:42

Didrikson är jättebra tycker jag. Mina stora barn har haft deras vinterkläder i tre år nu. De är alltid torra och varma trots kallt, slask och snö...

Min lille får i år PoP´s vinteroverall. Men nästa år blir det didrikson som storasyskonen.

Den rosa granen har en kompis till mig köpt. Den är skithäftig :-)

Ha en härlig fredag!!!!

kram kram

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kerstin

29 oktober 2010 09:29

=) Det va den mest gräsligaste granen jag sett, men cool, ja gillar oxå rosa. Ni borde ta en tripp till det berömda stället G-kås i Ullared, hade säkert lönat sig för en stor familj som er. Har ni vart där nån gång? (rena himmelriket, om man gillar att shoppa billigt) Jag brukar åka dit ca: 6 ggr perår, men så har jag oxå ganska nära dig=) Din blogg är kanon!!! Ha en bra dag!

 
Ingen bild

Kerstin

29 oktober 2010 09:31

rättelse...ganska nära Dit ska det stå,lite skriv fel...men förresten båda jackorna va jättefina, söt mössa oxå!!

 
Ingen bild

Sofie

29 oktober 2010 09:44

Hej! Jackan var skitsnygg! Jag kan starkt rekommendera Didrikson. De gör kläder med riktigt bra kvalitet. De är otroligt slitstarka och står emot vatten riktigt bra.

Mvh
Sofie

 
Minks

Minks

29 oktober 2010 10:09

Instämmer: Didriksons är kanon!
Granen är gräslig ;)

När jag bodde i Paris 1995, fast det sprayade granar, i vitt svart o rosa. Vi stod som frågetecken och undrade vad 17 de höll på med?!

Trevlig helg//M

http://minks.wordpress.com

 
Ingen bild

Annica

29 oktober 2010 10:13

Jag tror att han absolut vill ha den blå längst upp, den var jättefin! Svart är en trist färg... Men blått är fint!

 
Ingen bild

Lotta

29 oktober 2010 10:15

Didriksson har bra vinterkläder,men GNEIS är bättre.Har du testat dem,REKOMMENDERAR DEM VARMT,finns att beställa på nätet!SUPERSNYGGA OCH SUPERPRAKTISKA!

 
Ingen bild

Susanna Annelie

29 oktober 2010 13:11

Jaaa, den ljusblå jackan är jättefin! Den blir man glad av att titta på! Så trist med svart på små barn ;) När dom e tonåringar sen har dom ju ofta svart så man får passa på och klä dom lite färgglatt när dom är små ;-D
Älskar granen, mannen å barnen ville gärna ha en sån förra året men som sagt den var slut, nytt försök i år!
Kusligt att du köpt en hus lykta och just på Rusta! ;-D
Jag har bett min äldsta dotter att köpa det till mig när hon ska dit! Dessutom har dom ju ett körsbärsträd med LED belysning, det vill jag ha!!!
Lycka till med kläderna!

 
Ingen bild

Sofie

29 oktober 2010 16:46

Jag tycker du ska köpa den svarta jackan och den mössan till Jordan.Den där klänningen kommer bli jätte snygg på henne:P

 
Ingen bild

Karin

29 oktober 2010 17:15

Jag tror Jordan vill ha den blåa jackan :P
Den var jättefin )
Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram Karin

P.s Rosa granen är så cool, fast jag vill inte heller ha den som "riktig" gran. Utan precis som du säger typ en gillestuga eller allrum :)

 
Ingen bild

Matilda

29 oktober 2010 18:31

Didriksons jackor är helt underbara, har ett helt gäng hemma.

 
Vardagsprincessan

Vardagsprincessan

29 oktober 2010 18:56

Röstar på blå jackan , den svarta ser tunn ut. Tycker inte bara man ska gå efter märke , finns många billigare vanliga jackor/kläder som faktiskt är i bättre kvalitè. Jag har blivit besviken av märkeskläder då också didrikson. Man ska inte underskatta de lite billigare heller kan jag säga. Blir värre sen då de blir äldre och de har kravet på sig från alla håll att det SKA vara märkeskläder annars duger de inte ( vem har hittat på det tramset??). Nej den blå var finast iaf..och ser som sagt var mer tjock ut. Klänningen med det fina trycket på var bara suveränt fin. Kanske man får klicka hem=)..kramen

http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotta

29 oktober 2010 21:32

Den blå var JÄTTEFIN och Didrikson är bland det bästa du kan få faktiskt har haft och har till mina/mitt barn. Håller bra i alla väder och jag bor i Jämtland så då gäller det att ha rätt kläder för väder =D...


Kram
Lotta

 
Ingen bild

Hanna

29 oktober 2010 23:01

Den svarta jackan var jättefin, men jag ogillar när man behandlar tjejer och killar olika, så jag tycker Jordan ska ha de röda kläderna ändå.

Den svarta kan du köpa till Trixie. Det skulle jag ha gjort!

Carola

30 oktober 2010 01:00

Ha, som om Trixie skulle sätta på sig en svart jacka;) Hon ska ha rooooosa, möjligen lila, helst med glitter men det finns inte så många med det;)

 
Ingen bild

Tina

29 oktober 2010 23:37

Båda jackorna var jättefina men med den blåa syns han i vintermörkret. =) Och rött passa även på pojkar men som sagt du har varit med om många tjejerfärger

Kul om du får köpa lite coola killkläder också.

Ha en bra helg
kram

 
Carro

Carro

30 oktober 2010 10:32

Här har du en familj till som e' galen i rosa=) Jag har haft advents ljusstakarna i två år nu ifrån rusta i rosa=) Himla söta och fina!Granen har vi inte än men kanske det bli en rosa här också, vi ha en vit i år.=) Gilla också din blogg är en trogen följare av den=) Ha en härlig helg!

http://familjenheideman.devote.se

 
Sofia

Sofia

1 november 2010 21:47

Den blå är riktigt fin tycker jag!
Tror jag ska försöka hitta en sådan till min lille prins.

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

m

4 november 2010 13:42

Jag tycker att det är synd att du inte kan klä ditt barn i kläder som passar, som ni har hemma, som är varma och som barnet trivs i.
Bara för att han råkar vara av manligt kön.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards